Blog

Pacjent szybciej uzyska pomoc

Przychodnia lekarska Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Medyczne „Gajda – Med” od 1 sierpnia będzie posiadała nową centralę telefoniczną.
Wychodzimy w ten sposób oczekiwaniom naszym pacjentów. Nowy system posiada m.in. pełną kontrolę zgłoszeń, nagrywanie rozmów, zapowiedzi głosowe. Dzięki posiadaniu statystyk połączeń i zgłoszeń, rejestratorki będą mogły błyskawicznie oddzwaniać na numery wyświetlające się w systemie oraz odpisywać na zgłoszenia. W ten sposób znacząco poprawimy obsługę pacjentów. Długie oczekiwania na połączenia z rejestratorką przejdą do historii.
Dzięki aplikacji, zamierzamy każdego miesiąca poprawiać skuteczność działania naszych rejestratorek oraz sprawić, że nasi pacjenci będą jeszcze bardziej zadowoleni z usług Grupy Gajda – Med.

Biuro Prasowe Grupy Gajda- Med 

[supsystic-gallery id=137 position=center]

29/07/2019 aktualności, Ważne

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany.